Poznáte jednoduché tipy na chudnutie?

Toto sú 4 super tipy na chudnutie, vďaka ktorým vás nespozná ani vlastná žena.

Poznáte to. Roky pribúdajú, ale kilá, bohužiaľ, nie. Bez akéhokoľvek pričinenia určite nie. Chudnutie si vyžaduje istú námahu, či už časovú alebo fyzickú. Že na žiadne diéty či cvičenie nemáte čas? Riešenie nie je také vzdialené, ako by sa mohlo zdať. Stačí, ak do svojho denného režimu zaradíte pár jednoduchých trikov.

1. Raňajky ako základ dňa

Všetky jedlá sú dôležité, ale každý deň by sa mal začať raňajkami. A nie, káva a cigareta sa za raňajky nepovažuje. V dnešnej hektickej dobe by ste nemali dovoliť rýchlosti sveta dovoliť dostať sa aj do vašich raňajok. Snažte sa vyhnúť tzv. rýchlym sacharidom. Medzi rýchle sacharidy zaraďujeme mono a disacharady, napríklad glukóza (známa ako hroznový cukor), fruktóza (ovocný cukor) či takmer všade prítomná sacharóza. Poskytujú rovnaké množstvo energie ako sacharidy komplexné (škrob).

Tak v čom je teda ich problém? V tele sa nemusia komplikovane rozkladať a vstrebávajú rovno do buniek. Preto hladina cukru v krvi (glykémia) rýchlo vzrastie, aktivuje sa hormón inzulín a ten prudko zrazí glykémiu dole. Nastane hypoglykémia a opäť sa dostaví hlad. Ako by mali vyzerať správne raňajky? Zamerajte sa na prirodzené, chemicky neupravené jedlá. Snažte sa vybrať si aspoň jednu položku z piatich základných kategórií: ovocie, zelenina, pečivo, zdroj bielkovín a vlákninu. Napríklad si môžete ráno pripraviť ražný toast s plátkom šunky a nakrájanou paradajkou.


Náš tip: Prečítajte si aj článok, ako schudnúť bez hladovania a jo-jo efektu.


2. Jedzte zdravé tuky

Tuk. Každý ho pozná, každý ho denne konzumuje, ale viete vôbec, čo to ten tuk je? Neutrálne tuky sa skladajú z glycerolu a troch molekúl mastných kyselín. Delíme ich na nasýtené a nenasýtené. Chemicky sa tieto dve skupiny líšia iba v molekulárnej väzbe. Avšak tento malý rozdiel v štruktúre má obrovské dôsledky. Podľa vedeckých štúdií vedie nadmerná konzumácia nasýtených mastných kyselín k zvýšenej hladine tzv. „zlého“ cholesterolu. Ten zapríčiňuje vznik kardiovaskulárnych ochorení ako následok kôrnatenia ciev. Snažte sa teda vyhnúť nasýteným tukom. Medzi tie patrí napríklad v našej krajine tak obľúbené maslo, slanina a iné údeniny, šľahačka či jedlá rýchleho občerstvenia.

Každý deň začnite zdravými raňajkami a vyhnite sa nasýteným tukom.

3. Dajte si pozor na pivo

O fakte, že pivo je veľmi kaloricky výživné, hovorí aj staré známe slovné spojenie „pivné bruško“. Pivo obsahuje tzv. „prázdne kalórie“, ktoré vám nedajú žiadne vitamíny či živiny. Ak už chcete tento tekutý chlieb požívať, skúste aspoň obmedziť množstvo.

Tipy na chudnutie - život bez piva - FitoSlim.sk

4. Vyberte si kvalitné výživové doplnky

Množstvo produktov sľubuje rýchle schudnutie bez jo-jo efektu a trápenia sa hladom či cvičením. Avšak ono to tak celkom nefunguje. Výživový doplnok Fitoslim nič také nesľubuje. Tento prírodný produkt je založený na celkom jednoduchom princípe – vyplní váš žalúdok, a tak nebudete pocitovať hlad. Taktiež obsahuje látku, ktorá inhibuje enzým zodpovedný za ukladanie tukov do tela. A aby vám neubúdali svaly, Fitoslim obsahuje niektoré podstatné aminokyseliny.


Náš tip: Prečítajte si aj najlepšie triky na rýchle chudnutie.


Tipy na záver:

  • Pri snahe o chudnutie nezabúdajte na kvalitné raňajky.
  • Vyberajte si zdravé tuky.
  • Obmedzte príjem piva.
  • Siahnite po kvalitných prírodných výživových doplnkoch.

1 bod2 body3 body4 body5 bodov (ohodnoť to ako prví)
Loading...